tisdag, mars 14, 2006

Oväntad islossning

Bomber och granater! En smula förvånat kan jag konstatera att både Mary Queen Of Arkansas och The Angel haft islossning idag. Speciellt förvånande är det att jag börjat fatta tycke för The Angel, en låt som inte ens majoriteten av Brucefansen verkar vara så förtjusta i (ett grovt och kanske förhastat antagande som baseras på diverse forumstudier).

Imorgon är det dags för skiva nummer tre (som egentligen är skiva nummer två... rörigt). Jag har egentligen inga större förväntningar på den, så det borde flyta på bra. Jag hoppas på en skiva som låter mer åt Asbury Park-hållet än Born To Run, och det är väl förmodligen vad jag kommer att få också.

Innan jag rusar iväg på bio vill jag bara dokumentera att jag idag också upptäckt att jag kan de flesta Asbury Park-texterna utantill. Just nu känns skivan väldigt bekväm och det sjungs med i låtarna så fort tillfälle ges. Jag skulle i och för sig kunna tänka mig att det låter ungefär såhär, men det känns bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

gud vilken gullunge! TUNDERWOOOADD! :oD